сряда, март 11, 2009

Сайт за реална демонстрация


Трудно се обяснява само с текст и картинки колко си добър. И какви идеи можеш да реализираш на практика. Затова направих специализиран свой си проект за демонстрации. Където всеки да може с "око да види и ръка да пипне". Т.е. да си поиграе с функции, които реално може да види и които аз после мога да включа в негов (на поръчващия) си проект.
На този си проект съм поставил примерен сайт за резервации в хотел или стаи под наем. (Алоо, хотелиерите! Идва пак лятото!). Поставил съм и примерен сайт за собственици на ресторанти и кафенета. Със система за резервации и подробности за менюто.
Поставил съм и система за салон за красота или изобщо предоставяне на услуги почасово. Отново с резервационна система и запазване на час при "моята козметичка".
А на този пък тук адрес съм инсталирал и сайт показващ как би могло да се обслужват клиентите на един сервиз.
Помислил съм и за старческите домове. Сега им казват хосписи. И за тях имам готово интернет-решение.

2 Коментари:

Anonymous Анонимен написа...

Привет, я просто хочу сказать всем, что я получил свой ссуду в размере 1000000,00 долларов от инвестиционной программы ссуды мистера Бена и на 100% законный контакт по электронной почте: 247officedept@gmail.com или напишите ему на WhatsApp + 1-989-394-3740 . если вы ищете 100% финансирование по низкой ставке 2% взамен.

понеделник, 03 май, 2021  
Anonymous Анонимен написа...

Привет, я просто хочу сказать всем, что я получил свой ссуду в размере 1000000,00 долларов от инвестиционной программы ссуды мистера Бена и на 100% законный контакт по электронной почте: 247officedept@gmail.com или напишите ему на WhatsApp + 1-989-394-3740 . если вы ищете 100% финансирование по низкой ставке 2% взамен.

понеделник, 03 май, 2021  

Публикуване на коментар

<< Отначало