сряда, март 28, 2007

Разширяват се и инструментната база и обхват на проектите ми

В последно време немците като че ли поизоставиха Koobi. И залагат на CP engine. Аз също реших да я изуча. Създадох и за нея български езиков модул. Да, доста е по-гъвкава по отношение на възможности за собствен дизайн. Забелязах и една разкошна CMS. Гупи. Френска. Лека, не използва MySQL и съвсем безплатна. Но с множество модули и аксесоари. Прави ми впечатление, че комшиите (турците) са много наблюдателни. Където установя добър програмен продукт - хоп и турски езиков файл за него. Та Гупи я взех и побългарих (няма страшно майор Колев - разрешено е, пък и турците и те вече са я потурчили). Даже си прехвърлих и моята си медия върху Гупи. От суперхостинг ми обещаха малко спонсорство и се надявам скоро да разкрия Гупи-България.
А от клиентите ми - направих редизайн на jk-fitness.com
Стана страшно мощна система. Толкова разрези по базата данни едва ли има в друг български сайт. Това го заявявам най-сериозно.
Гледам че се развиват и сайтовете на квартал Младост (kvartal-mladost.com) и на ADOS-91 (adoc-91.contrapower.info)