сряда, юни 11, 2008

Вече и хотел


След 8 години работа за Германо-българската търговско-индустриална камара у нас, договорът ми беше прекратен. С това за сега приключи дейността ми на системен администратор. Остават само сайтовете.
Правя ги. Хакват ги. Наскоро пак ми хакнаха правен и поддържан от мен сайт. Писна ми и отидох в ГДБОП. При същите, които преследват нещастните младежи, дето теглят по някоя песничка или филмче от Мрежата, без да са платили на големите акули.
Писах жалби, теглих и представях логове, предоставях моментни снимки на началните страници и ... нищо до сега. А минаха два месеца. И то при положение, че аз сам си бях намерил IP-адреса на хакера, бях установил от къде е и кой му е интернет-доставчика. Това е положението с приоритетите на ГДБОП явно.
Приключих проекта на хотел 4 звезди. Мощна комбинация от флеш, Джумла и видео. Системи за резервация, отчет на мероприятията в хотела и т.н., и т.н.