събота, октомври 06, 2007

Дизайн, бази данни и флеш


Мина доста време от последния ми постинг. През това време естествено не съм стоял със скръстени ръце. Ежедневно слагам свои новини, а поне веднъж седмично и по някоя моя статия или клипче или музика в проекта си "Съветите на чичо Данчо". Разрастна се и проекта ми за "Национална безопасност". Вече имат сериозна посещаемост и влияние. Не, това не ехвалба. Има си броячи. Има си и желаещи да се регистрират.
Направих сайт една нова, но с бъдеще фирма - "Абнер Комюникейшън". Мой беше и проектът за запазен знак (вижте го на сайта) и проект за визитки и бланки на фирмата.
В момента работя за един кандидат за кмет на района ми. Освен сайта му, помагам и в подготовката на плакати, дипляни и т.н. Направих и безплатно плакатите на комунистите в България. Просто защото на човек му писва от гьонсуратлъка на либерастийските ни грабители. Направил съм и други сайтове, но тях в следващия постинг. Доскоро.