четвъртък, май 03, 2007

Поредният ми социален проект

От началото на май с мой съмишленик стартирахме Интернет-проект, за който се надяваме да е полезен на обществото ни. Проектът се намира на www.udoma.eu и е предназначен за всички, които се интересуват как да се завърнат в България или да се установят в България за по-дълго време.
Проектът е още в начална фаза, но вече сме понатоварили полезна информация. Разчитам и на помощта на всички родолюбиви българи по света. Съмишленикът ми е работил и живял в Англия и се е завърнал все пак в България. Даже наскоро издаде и книга. Така че разполагаме с преживян опит. Включвайте се. Но добронамерено. Защото политическите ми възгледи изглежда, че не се харесаха на някого (който има достатъчно средства за достъп до личния ми компютър). Та този някой ми е откраднал паролите за ftp-достъп и гордо ми беше унищожил стартовите файлове на всичките ми проекти от последно време. Не знам каква му е била целта, но отвори работа на момчетата от хост-фирмите, които за отрицателно време възстановиха сайтовете ми. Мен за всеки случай не ме е уплашил. Даже с гордост отбелязвам, че някой ме е забелязал. Някой съвременен Херострат разбира се. Съзидателните хора в България оставаме от ден на ден все по-малко.