неделя, април 02, 2006

За сайтовете които съм създал и поддържам

Създал съм доста сайтове до сега. Част от тях продължавам да поддържам като уеб-администратор. Поддържам и мои сайтове, в които предлагам това, което съм научил през годините.
Ето по-важните интернет адреси, с които по някакъв начин съм свързан:


1. Германо-българска търговско-индустриална камара
Проектът е семпъл, но така си искаше възложителят. За сметка на това регулярно предлага интересна информация за хора, които искат да правят бизнес Германия.

2. Федерация "Открит форум" в БСП.
И този проект е изцяло реализиран от мен - проектиране, дизайн инсталация и т.н. Като уеб-администратор си позволявам да публикувам и мои статии. А като редактор на съдържанието подбирам важни материали от други медии, които съм видял по време на многочасовите си сърфирания из Мрежата.

3. Асоциация Виктория
Oще един мой проект от А до я. Смятам за свое постижение имплантирането на флеш анимации в Joomla. Изучил съм тази CMS подробно и смятам, че с нея могат да се вършат изключителни неща. Събрал съм огромен набор от компоненти, модули и т.н. но както с всички българи и в Joomla България от егоизъм не може да се получи истински тим. (За този проблем приемам дискусия)

Имам и още други, но този ми постинг е първи и като видя как върви блога ще продължа.

1 Коментари:

Blogger Mamacita Lucy написа...

Я не мог поверить, что существует настоящий онлайн-кредитор, который может быть таким добрым и честным, как Бенджамин Ли, который предоставил мне ссуду в 2 миллиона евро для выполнения моего проекта, который так долго ждал своего исполнения, но с С помощью офицера Бенджамина все было легко для меня. Я скажу вам связаться с кредитным офицером Бенджамином Ли по адресу 247officedept@gmail.com

неделя, 06 юни, 2021  

Публикуване на коментар

<< Отначало